Onderwijsondersteuner met humor en relativeringsvermogen

Wij zoeken een onderwijsondersteuner die breed inzetbaar is voor onder meer leerlingbegeleiding in de klassen, begeleiding buiten de klas en begeleiding aan kleine groepen leerlingen.

Informatie over onze school

Orion College Drostenburg is een school voor speciaal voortgezet onderwijs voor leerlingen met een chronische aandoening, een lichamelijke beperking en/of een internaliserend gedragsprobleem (door autisme of een angststoornis). We bieden onderwijs van praktijk- tot en met havo-niveau. We zijn gevestigd op Drostenburg 5B in Venserpolder, vlakbij station Duivendrecht en vlakbij metrostation Venserpolder en metrostation Strandvliet.

Functie-eisen / eisen aan de kandidaat:

• Affiniteit met de doelgroep;
  • Humor en relativeringsvermogen;
  • Daadkrachtige persoonlijkheid, oplossingsgerichte en zelfstandige werkhouding;
  • Toont initiatief;
  • Kan goed samenwerken en kan dus goed communiceren;
  • Minimaal MBO-4 opgeleid.

Verdere informatie

Voor verdere informatie over onze school in het algemeen en de vacature in het bijzonder kun je contact opnemen met Agnita Kingma (06-40809437 / a.kingma@orion.nl) en/of Erik Scheerder (06-83945600 / e.scheerder@orion.nl). Het nummer van de school is 020-6111213.

Een sollicitatiebrief

Een sollicitatiebrief + cv kun je per mail richten aan Agnita Kingma a.kingma@orion.nl en Erik Scheerder e.scheerder@orion.nl. Wij ontvangen jouw reactie graag zo spoedig als mogelijk maar uiterlijk maandag 3 juli 2023.

Vacature details

• Onderwijsondersteuner